Prezzi sempre più bassi garantitiprodotti originali al 100%Consegna nei Italia, Paesi Bassi & Belgio
 

Spedizioni

Dove posso trovare lo stato del mio ordine?

Il tempo di consegna stimato è stato inviato nell'email di conferma dell'ordine. Il tempo di consegna viene calcolato in giorni feriali: fine settimana e feste nazionali non sono quindi inclusi nel calcolo. Non appena il tuo ordine verrà spedito, riceverei conferma tramite email.

Quanto tempo ci vorrà per consegnare il mio ordine?

Il tempo di consegna stimato si basa su giorni lavorativi. Per far in modo che i tuoi ordini vengano consegnati in tempi rapidi, Click2Deal collabora con un partner efficiente nel campo logistico e PostNL.

Quella menzionata è la tempistica reale di consegna oppure soltanto una stima?

Il tempo di consegna indicato con la descrizione del prodotto è sempre il periodo che ci aspettiamo e serve da indicatore generale.

Perchè il mio ordine non viene consegnato in soli 1-2 giorni lavorativi?
>
Click2Deal only sells the daily Superdeal during één day and normally does not have the offered product in stock yet. Therefore Click2Deal cannot guarantee an exact date or exact time when the order will be delivered.



Try to make sure that you are present at the delivery address. Always make sure that your shipment, after two failed delivery attempts by PostNL, is collected from the PostNL point on time (within 3 weeks). Only shipments within the Netherlands may be sent to a PostNL collection punt, after the last failed delivery attempt.

Can I still change the delivery address?

After your order has been placed, you usually cannot change your delivery address anymore. Therefore always think carefully about the delivery address you choose. If you are not at home during the day, maybe you can have the packet delivered to a relative or to your work. You, as customer, are responsible for specifying the right delivery address. Click2Deal reserves the right to charge any costs to the customer, as a result of an obvious error with the specification of the delivery address by the customer. A shipment that goes missing as a result of an incorrectly specified delivery address is for the account and risk of the customer.

Can I have my order delivered to an address outside the Netherlands or Belgium?

No.

Can I collect my order from the Click2Deal office or the Click2Deal warehouse?

No, unfortunately that is not possible. Because the Click2Deal products are not sent from our office, it is not possible from a logistical point of view.

If you have any further questions, you can always contact our customer service via customer [email protected] of 085-8888601.

 
iDeal, AfterPay, Paypal, Visa, Mastercard, Maestro, Bancontact MisterCash, Adyen, Post.nl